.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال تغییر در وزارتخانه‌های اقتصادی دولت
عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس اعتقاد دارد که:هر نوع تغییر و تحولی حق دولت است و ریس جمهور می تواند همکارانش را خودش انتخاب کند

به گزارش شمال نیوز، بهروز نعمتی،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در مورد احتمال تغییر در کابینه دولت به نامه گفت:هر نوع تغییر و تحولی حق دولت است و ریس جمهور می تواند همکارانش را خودش انتخاب کند و قطعا نقاط ضعف و قوت همکارانش را بعد از دوسال شناخته است و می تواند تغییرات را اجرایی کند.

وی اظهار کرد: فکر کنم اگر ریس جمهور بخواهد تغییراتی در مجموعه دولت ایجاد کند در مجموعه های اقتصادی است و حول و حوش وزراء صنعت و یا سایر وزرا اقتصادی باشد.

نعمتی در مورد تغییر در استانداران نیز گفت:تعداد زیادی از استانداران تغییر کردند و اگر ریس جمهور دراین بخش نیز نیاز به تغییر ببیند آن‌را اعمال می‌‍کند زیرا این مجموعه دولت و ریس جمهور است که تشخیص می‌دهند با کدام استاندار و وزیر می تواند خوب کار کند و آنرا اعمال می کند.

عضو فراکسیون رهروان تاکید کرد: مجلس از برخی از وزراء و استانداران راضی است اما از برخی استانداران و وزراء راضی نیست ولی بازهم این دولت است که اگر نیازی به این تغییر احساس می کند آن را اعمال کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.